Laoruumi rentimine
Kuidas teha nii, et kõik läheks õigesti?
1. Vali „RENDI LAORUUM“ aknas lao asukoht.
2. Vali korrus: 1. korrus, 2. korrus või Konteiner kliendi juures.
3. Vali laobokside arv (1-5).
4. Vali makseperiood (Kord kuus, Kord poolaastas, Kord aastas).
5. Klikka „RENDI LAORUUM ONLINE“ ruudule.
Avaneb järgmine aken:
6. Vali „LEPINGU ALGUS“ ruudule klikates sulle sobiv lepingu alguskupäev, kui see on lepingu vormistamise kuupäevast erinev.
Kui liitud poolelt kuult, kajastub see ka automaatselt esimese kuu rendihinnas.
7. Lepingu saad sõlmida era- või juriidilise isikuna.
8. Täida nõutud lahtrid.
Kui oled juba registreeritud kasutaja, saad siseneda e-maili ja koodiga, mobiil-ID või ID-kaardiga.
9. Enne lepingu tingimustega-, lepingu üldtingimustega- ja andmekaitsetingimustega nõustumist tutvu kindlasti ka lepingute sisuga.
10. Valides makseviisiks pangalingi suunatakse sind koheselt panka ning peale makse kinnitamist ja lepingu digiallkirjastamist saad koheselt teenust kasutama hakata.
Arvega tasumise korral saadetakse arve ning sinu kasutajakontot puudutav informatsioon sinu e-mailile.
Arve saad tasuda pangaülekandega või Minu Citystock keskonnas.
Ülekandega tasumise korral saad lepingu digiallkirjastada ja teenust kasutama hakata alles arve laekumist ning vastava kinnituse saabumist sinu e-mailile.
Kõik makseandmed, sealhulgas makselinkide andmed, vahendab pangani Maksekeskus AS.
11. Kui oled valinud makseviisiks „Arvega“, kuid ei soovi nii pikalt oodata, saad teostada makse ka konto halduses pangalinki kasutades. Sellisel juhul saad lepingu digiallkirjastada ja teenust kasutama hakata kohe peale makse teostamist.
12. „MINU CITYSOCK“ konto halduses on võimalik tutvuda kõikide sinule koostatud arvetega, uuendada oma kontaktandmeid, muuta salasõna, lisada kasutajaid
13. Kõik teenust puudutavad teated ja kinnitused saadetakse sulle e-mailile.
HEAD KASUTAMIST!